Megújul a Várda likőrmárka
Ügynökségi segítséggel újul meg a Várda likőrmárka
A Várda-Drink Zrt. tenderen választott partnert, a feladatokért 11 cég indult.
11 ügynökség közül a Greenroom és az IPG Mediabrands párosa került ki győztesen a Várda likőr 2024-es kommunikációjára kiírt tenderen.
A St. Nicolaus csoporthoz tartozó Várda-Drink Zrt. korábban több kisebb ügynökséggel dolgozott együtt, de szerették volna egy kézbe adni a kommunikációt, ezért döntöttek a tender kiírása mellett. A pályázat célja az volt, hogy megújítsák egyik legfontosabb márkájukat, a Várda likőrt, így annak stratégiai és kommunikációs feladatait bízták a tendernyertesre. Mivel a megbízás része a márkaépítéshez kapcsolódó médiastratégia kialakítása is, így a Greenroom és az IPG Mediabrands közösen nyújtotta be tenderanyagát.
Pál Tibor, a Várda Drink Zrt. ügyvezető igazgatója azt mondta, itt az ideje annak, hogy megújuljon a Várda likőr kommunikációja, és országos szintre lépve a termék minőségi alternatívát kínáljon a keserűlikőr piacon.
Benesch Ferenc, a Greenroom kreatív vezetője izgalmas kihívásnak nevezte a megbízást, hiszen a Várdának jól ismert, bevezetett márkák mellett kell érvényesülnie és bizonyítania.
A közös munka már elkezdődött, az első kommunikáció tavasszal várható.
Forrás: kreatív.hu