Új ízekkel bővült a Nicolaus Vodka család!
Újra izgalmas hírrel jelentkezünk! A Nicolaus Vodka portfóliónkat két új, különleges ízzel bővítjük!
Új ízesített vodkáink:
- Nicolaus Vodka Csokoládé – egy igazán különleges csokis ízélmény
- Nicolaus Vodka Mangó – frissítő, egzotikus trópusi íz
Mindkét ízesített vodka újdonságunk 0,5 literes kiszerelésben és 38%-os alkoholfokkal érkezik, hogy a tovább erősítsék a Nicolaus Vodka márka piaci pozícióját.
A termékek bevezetését egy komplex marketingkampánnyal támogatjuk, amelynek elemei:
- TV szponzoráció – amellyel a márka országos ismertségét növeljük a brandnek.
– A TV2, az RTL Klub, valamint a mozis tematikájú csatornák műsoraihoz kapcsolódva kerül adásba június 1-től, augusztus 31-ig.
- Facebook és Instagram kampány – amellyel a fiatalabb célközönséghez juttatjuk majd el a márka üzenetét.
- Kreatív kampányokkal, videókampányokkal, nyereményjátékokkal
- Influenszer kampány – amelyben a social media néhány hírességével növeljük az új termékek ismertségét.
– Gasztro influencer kampány olyan kiemelkedő nevekkel, mint: Nébáld Olivér, Gasztrogengszter, Kitty konyhája, Juhász Vivien
– Mystery box kampány: Tippeld meg milyen íz van a dobozban! – Tücsivel, Dobai Atyval, Korda Kittyvel, Herceggel
- Üzlettéri elemek (POS) anyagok – használatával elérjük az új termékek kiemelt láthatóságát az üzletekben.
- Wobblerek, plakátok, szórólapok, termékbemutató flyerek, ect.
- Eseménymarketing – ahol a fiatal bulizni vágyó közönséget célozzuk meg, hogy kipróbálják az új ízeinket.
- Be Massive zenei eseménysorozat támogatása olyan kiemelkedő helyszíneken, mint a tatai vár, vagy a Dunakanyar
Próbáld ki most, irány a vardashop.hu!